מניית יוזרוואי (ג.נ. מחזיק בנייר) צנחה ב-20% במסגרת עדכון המדדים שנערך ביום חמישי האחרון במחזור של 830 אלף שקל. ירידה זו הייתה ירידה טכנית שנבעה בעיקר מירידה במשקל המניה במדדים במסגרת העדכון ונבעה מכך שבצד השני של הבוק לא היו קונים. בכתבה – אסקור בפניכם את התוצאות המקדמיות של החברה אשר פורסמו בשבוע שעבר – ומדוע לדעתי לחברה יש עוד המון לאן לצמוח.
חברת יוזרוואי היא חברה טכנולוגית אשר נוסדה בשנת 2016 ופועלת בתחום הנגישות באינטרנט. החברה נמצאת בצומת דרכים קריטי שבו בעלי אתרים מחויבים להתקין תוספי נגישות בתוך האתרים והטכנולוגיה של החברה מספקת פתרון אשר מספק שירותי נגישות לבעלי האתרים.
אין זה צורך להסביר מדוע החברה פועלת בשוק של אוקינוס כחול עם כמות אינסופית של אתרי אינטרנט בגדלים שונים אשר זקוקים לתוסף של נגישות. יש היום למעלה מ-200 מיליון אתרי אינטרנט פעילים – ויוזרוואי נמצאת בקצה קצהו של הקרחון. לצד החובה בחלק מהמדינות שאתרי אינטרנט יכללו נגישות (למשל בארה”ב ובאירופה) – הדבר משפר גם את ביצועי האתרים כך שחווית המשתמש אפילו עולה.
את פתרון הנגישות של יוזרוואי ניתן להתקין באתרי אינטרנט בצורה פשוטה דרך פלטפורמות מובילות לבניית אתרי אינטרנט כמו שופיפיי, וויקס, וורדפרס ועוד. כל לקוח אשר מתקין ועושה שימוש בפתרון הנגישות של יוזרוואי – משלם לחברה הכנסה חודשית קבועה. התוצאה היא מודל עסקי יציב אשר מבוסס בהכנסות חוזרות אשר מתחדשות חודש בחודשו.
התוצאה של האסטרטגיה של החברה הוא שברבעון השלישי של השנה יוזרוואי עברה לראשונה לתזרים מזומנים חיובי מפעילות שוטפת. ברבעון שחלף ייצרה החברה 337 אלף דולר מפעילות שוטפת. ככל שהחברה תמשיך לצמוח בלקוחות ובהזמנות – התזרים הזה צפוי להתגבר ברבעון הבאים.
נכון לסוף ספטמבר ההכנסות החוזרות (ARR) של יוזרוואי הסתכמו ב-13.5 מיליון דולר – גידול של 47% לעומת סוף השנה. נתון זה משקף בערך קצב צמיחה שנתי של 60% בפעילות בין סוף 2022 לבין סוף שנת 2023. נתון זה בא לידי ביטוי בגידול בלקוחות המשלמים שנכון לסוף הרבעון השלישי לחברה יש למעלה מ-7,000 לקוחות משלמים. נתון זה מרשים לעצמו ומעיד על כך שלחברה אין תלות בלקוח ספציפי זה או אחר.
במכתב מציינת החברה שהיא חתמה על הסכם פיתוח למוצר חדש עבור אחת מחברות הטכנולוגיה הגדולות בעולם. יוזרוואי אינה מציינת במי מדובר אך ניתן להעריך כי מדובר באחת מחברות הענק דוגמת גוגל/מיקרוסופט/פייסבוק/אמזון וכו’. ביוזרוואי מציינים כי ההכנסות מהסכם זה יבואו לידי ביטוי ברבעון הרביעי של השנה. יוזרוואי אינה חושפת מהו המוצר החדש אך מציינת כי הוא בעל פוטנציאל להכנסות משמעותיות בהמשך וניתן להעריך כי החברה הטכנולוגית הבינלאומית היא זו אשר תפיץ את המוצר שיפותח.
מניית יוזרוואי עלתה אמנם ב-95% מתחילת השנה על רקע המשך הצמיחה המהירה בפעילות – אך המעבר לתזרים מזומנים חיובי מפעילות שוטפת מעיד כי החברה (לכאורה) אינה תלויה כעת יותר בשוק ההון המקומי אלא אך ורק בעצמה ואין כל לחץ לביצוע גיוס הון. עם זאת, ייתכן כי בעתיד וככל שהחברה תרצה לבצע רכישה אסטרטגית או עסקה – שהחברה תבצע גיוס הון. בכל מקרה, ניתן להעריך כי יוזרוואי עברה את נקודת האל חזור ושכל צמיחה עתידית תוביל לשיפור ייצור המזומנים.
אחת מהעסקאות שיוזרוואי ביצעה ותורמים לה הייתה רכישה של חברת WeCo שהושלמה ביוני 2022 ועוסקת בהנגשה של מסמכים דיגיטליים מבוססי אופיס. פעילות זו מהווה היום כ-6% מהפעילות של יוזרוואי ומייצרת ARR שנתי בקצב של 811 אלף דולר.
יוזרוואי נסחרת היום לפי שווי של 200 מיליון שקל (לאחר הנפילה במחיר המניה ביום חמישי) שהם כ-51 מיליון דולר. על בסיס ה-ARR של החברה בסוף ספטמבר שעומד על 13.5 מיליון דולר – החברה נסחרת במכפיל ARR של 3.8 בלבד וזה כאשר החברה רווחית וצומחת בקצב מהיר ומבלי לשקלל את הסכם הפיתוח עליו דיווחה החברה מול אחת מחברות הטכנולוגיה הגדולות בעולם שיכול להעניק לחברה נדבך נוסף משמעותי של צמיחה.
גילוי נאות:
אין בנכתב לעיל המלצה לביצוע פעולות בניירות ערך.
כל הפועל בנייר על בסיס סקירה זו – לוקח על עצמו את מלוא האחריות להפסדים שעלולים להיגרם לו.
נכון למועד פרסום הכתבה – הח”מ מחזיק במניית יוזרוואי