להזמנת שירות המידע של HOTStocks לחצו כאן
hot stocks
  • דף הבית
  • הודעות לעיתונות
  • שירות המידע של HOTStocks
  • אודות
  • צור קשר
  • דף הבית
  • הודעות לעיתונות
  • שירות המידע של HOTStocks
  • אודות
  • צור קשר
hot stocks
  • דף הבית
  • הודעות לעיתונות
  • שירות המידע של HOTStocks
  • אודות
  • צור קשר
  • דף הבית
  • הודעות לעיתונות
  • שירות המידע של HOTStocks
  • אודות
  • צור קשר
 
 
 
 
 
 

המיקוד בפרטיות הוביל את אלארום לזינוק בהכנסות

מנכ"ל אלארום: "הפחתת קצב שריפת המזומנים שלנו, יחד עם הפיכת תזרים המזומנים לחיובי - הם המפתח בדרכנו לשמור על מומנטום הצמיחה שלנו ומשם נוכל לספק ערך גם לבעלי המניות שלנו"
רוני לויטן 10:38 24/04/2023 10:38 אין תגובות

אלארום, למי שהשם לא מוכר היא חברת סייפ-טי אשר עברה בשנה האחרונה תהלך של מיתוג מחדש בשנה האחרונה והפכה להיות אלארום. אלארום החלה את דרכה בשוק ההון הישראלי בשנת 2016. מאז ועד היום, ביצעה מספר רכישות ומיקדה את פעילותה העסקית לתחומי הפרטיות והדטה לארגונים וצרכנים. פגשנו את מנכ”ל החברה, שחר דניאל, לשיחה קצרה.

שחר, תוכל לספר לנו קודם כל מה המשמעות של השם אלארום?

השם אלארום נולד כחלק מן הצורך שלנו להתאים את שם החברה למיקוד שלנו. Alarum היא המילה הלטינית ל- warning, קריאת אזהרה מפני סכנה. בשנתיים האחרונות ביצענו תהליך מיקוד בפעילויות של תמיכה בפרטיות אותה אנו מזהים כצורך ההולך וגובר, אנו מספקים היום פתרונות שונים של גישה למידע לארגונים ולצרכנים פרטיים, תוך שמירה על פרטיותם.

אני חושב שהצמיחה שלנו נובעת בעיקר מהיכולת שהיתה לנו להפנים שיש צורך לפתח את הפעילויות האלו ובשנתיים האחרונות השקענו בכך, קודם כל ברכישות שביצענו וגם בפיתוח העסקי של הפעילויות האלו. אלו השקעות שאני גאה היום לומר שהתוצאות משתקפות.

סיפקתם לאחרונה תחזיות ראשונות לגבי ההכנסות לרבעון הראשון של 2023, מהן עולה שההכנסות הרבעוניות יעמדו על 5.5 מיליון דולר. תוכל לספר לנו מה הוביל לצמיחה משמעותית בהכנסות?

 

 מדובר במספר גורמים, הקשורים לאותו תהליך מיקוד אסטרטגי שעשינו. במהלך השנתיים האחרונות השקענו רבות בשיפור המוצר והתשתית הטכנולגית שלנו ‘, מהלך שגרם לשיפורים משמעותיים באיכות המוצר , להעלאת רמת שביעות הרצון של לקוחותינו ובהתאם לשיפור משמעותי בריטנשיין של לקוחותינו.בנוסף , מהלכים הללו הובילו להצטרפותם של מספר לקוחות אסטרטגיים -. מדובר ברבעון ה-9 ברציפות בו מציגה החברה צמיחה.

גם בצד שריפת המזומנים חל שיפור משמעותי ולאחרונה אף פרסמתם מכתב לבעלי המניות על הקטנת שיעור שריפת המזומנים?

נכון, אנו מאמינים כי באקלים הנוכחי של השוק – הפחתת קצב שריפת המזומנים שלנו, יחד עם הפיכת תזרים המזומנים לחיובי – הם המפתח בדרכנו לשמור על מומנטום הצמיחה שלנו ומשם נוכל לספק ערך גם לבעלי המניות שלנו. התחזית שלנו לרבעון הראשון של 2023, היא שריפת מזומנים תפעולית של 300 אלף דולר בלבד, מדובר באבן דרך משמעותית לחברה. ברצוני לקחת את זה עוד צעד אחורה לרבעון השלישי של שנת 2021 אז הצגנו הכנסות של 3.3 מיליון דולר והפסד שאינו IFRS של 3.2 מיליון דולר – מאז הצגנו צמיחה משמעותית עם ההכנסות של 18.8 מיליון דולר לשנת 2022 כולה. 2022 התאפיינה בעיקר ביכולתנו להקטין את ההפסד שלנו וקצב השריפה ובו בזמן לשמור על הצמיחה שלנו, ההכנסות החוזרות וההכנסות העתידיות שלנו.

תוכל להרחיב קצת על הפעילות של NetNut  ותרומתה לאלארום?

NetNut היא סיפור הצלחה מדהים. רכשנו אותה ב-2019 והיא בעצם היתה הכניסה הראשונה שלנו לתחום פתרונות הגישה לנתונים. כיום, NetNut היא מהמותגים המובילים בעולם והיא מנוע הגידול בהכנסות, רבעון אחר רבעון ויש לה תרומה רבה להפיכת תזרים המזומנים לחיובי. NetNut מציעה שירות ענן עולמי לאיסוף נתונים באינטרנט, המבוסס על טכנולוגיית אופטימיזציית התנועה והניתוב והרשת הקניינית שלנו. במהלך 2022, הכפלנו את תשתית הרשת שלנו, אשר כעת מסוגלת לתמוך ולעבד מיליארדי בקשות של לקוחות.

 

תוכל לספר איתנו על הצד הנוסף של אלארום, הלקוחות הצרכניים?

הצד הנוסף מופעל על ידי CyberKick, הרכישה האחרונה שביצענו לפני כשנתיים. חייבים לומר ששתי הפעילויות מקושרות בכך שהן מספקות ללקוחות פתרונות גישה לאינטרנט. בעוד NetNut מתמקדת בעולם הארגוני, CyberKick ניגשת לשוק הצרכנים ומציעה פתרונות פרטיות ואבטחת סייבר בגישה לאינטרנט. הפתרונות שלנו בצד הצרכן נועדו לאפשר למשתמשים לקחת שליטה על הפרטיות המקוונת שלהם עם חיבור חזק, מאובטח ומוצפן. פתרונות אלו מותקנים במחשבים או בטלפונים ניידים של הצרכנים וזמינים בחנויות שונות של דפדפנים ואפליקציות מובייל.

המודל העסקי של CyberKick מאוד אטרקטיבי. השקעה ברכישת משתמשים חדשים מאפשרת לנו לבנות נכסים מניבים, שצפויים להניב אפיקי הכנסה עתידיים. הודות למודל ייחודי זה השגנו בהצלחה מימון ממשקיע אסטרטגי שבחר להשקיע ישירות בתוכנית רכישת הלקוחות שלנו, וכן מסגרת אשראי להון חוזר מבנק מסחרי ישראלי מוביל לתמיכה בפעולה זו.

לסיום האם יש משהו נוסף שתרצה לחלוק עם הקוראים שלנו לגבי החזון של החברה?

החזון של החברה היום הוא ברור מאוד- איזון בין המשך הצמיחה במכירות תוך הפחתת קצב שריפת המזומנים של החברה, כחלק מהדרך שלנו להגיע לאיזון תפעולה ורווחיות. יש לי בטחון רב בשתי הפעילויות של החברה, בטכנולוגיה, בערוצי השיווק והמכירה של מוצרינו והיכולת להוציא לפועל ולממש את פוטנציאל החברה. בשנת 2022 אף רכשתי מניות של החברה, מתוך אמונה בחברה שבנינו.

 

בעוד השווקים בעולם ממשיכים להתאפיין בחוסר ודאות, אנו מאמינים כי הצגת צמיחה מתמשכת תוך מיקסום המקורות הפיננסיים של החברה והפחתת שריפת המזומנים, עולים בקנה אחד עם רוח התקופה בשווקי ההון.

 

שיתוף
  • Facebook
  • Google
  • אימייל
  • הדפסה
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 

הודעה לעיתונות

אוטומקס משיקה בישראל את ג’אק – יצרנית הרכב מהמובילות בעולם

ג’אק, הענקית הסינית ששינתה את כללי המשחק בתעשיית הרכב העולמית, פרצה אל הזירה הבינלאומית בסערה. עם מחירים תחרותיים, עיצוב מודרני

המיקוד בפרטיות הוביל את אלארום לזינוק בהכנסות

אלארום, למי שהשם לא מוכר היא חברת סייפ-טי אשר עברה בשנה האחרונה תהלך של מיתוג מחדש בשנה האחרונה והפכה להיות

חברת אנדימד קיבלה אישור FDA למכשיר חדש להסרת שיער בלייזר

חברת האסתטיקה והביוטי, אנדימד הנסחרת בתל אביב מודיעה היום כי קיבלה את אישור ה- FDA (Food and Drug Administration) לשיווק

לקראת מחקר בבני אדם: אינספירה טכנולוגיות ביצעה ניסוי בחיישן לא פולשני לביצוע מדידות דם

אינספירה טכנולוגיות, חברה פורצת דרך בתחום טכנולוגיות ההנשמה אשר נסחרת בנסדא”ק (NASDAQ: IINN, IINNW), מודיעה על השלמת מחקר שבוצע בבעלי

פורסייט משתפת פעולה עם יצרן רכבים חשמליים אמריקאי מוביל לשיפור מערכות ADAS קיימות

חברת פורסייט אוטונומס הולדינגס, המתמחה בתחום מערכות ראייה ממוחשבות לרכב, שמניותיה נסחרות בבורסות נאסד”ק ותל אביב (סימול: FRSX), הודיעה היום

שימרו על קשר

 
 
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2020 מופעל ע"י HostMax

גלילה לראש העמוד
loading ביטול
ההודעה לא נשלחה - יש לבדוק את כתובת האימייל שוב!
בדיקת אימייל נכשלה, יש לנסות שוב
מצטערים, האתר שלך אינו מאפשר שיתוף תוכן באמצעות האימייל