להזמנת שירות המידע של HOTStocks לחצו כאן
hot stocks
  • דף הבית
  • הודעות לעיתונות
  • שירות המידע של HOTStocks
  • אודות
  • צור קשר
  • דף הבית
  • הודעות לעיתונות
  • שירות המידע של HOTStocks
  • אודות
  • צור קשר
hot stocks
  • דף הבית
  • הודעות לעיתונות
  • שירות המידע של HOTStocks
  • אודות
  • צור קשר
  • דף הבית
  • הודעות לעיתונות
  • שירות המידע של HOTStocks
  • אודות
  • צור קשר
 
 
 
 
 
 

המחאה החלה: 79% בעד קיצור שעות המסחר בבורסה ביום ראשון

תומר קורנפלד 8:30 23/04/2018 8:30 אין תגובות
המחאה החלה: 79% בעד קיצור שעות המסחר בבורסה ביום ראשון

הכתבה שלנו היום עוסקת בשעות המסחר בבורסה. אין זה סוד שמחזורי המסחר בארץ נמוכים במיוחד. ימי ראשון בבורסה הפכו להיות כבר שעמום אמיתי. לטובת הנושא העליתי אתמול סקר אתמול בערוץ הטלגרם שלנו האם לאור מחזורי המסחר הנמוכים בבורסה בימי ראשון האם את/ה חושב שנכון לקצר או לבטל את שעות המסחר בימי ראשון?

נכון לשעות הבוקר – 111 אנשים נענו לסקר:
56.8% מהם שהם 63 אנשים בעד לבטל את יום המסחר לחלוטין
22.5% שהם 25 אנשים בעד לקצר את שעות המסחר עד לשעה 14:00
20.7% שהם 23 אנשים בעד להותיר את המצב כפי שהוא

חשוב לומר משהו קטן – מנהלי ההשקעות שאני מכיר אינם אנשים עצלנים. הם אוהבים לעבוד, נהנים משוק ההון, אוהבים את המקצוע, אוהבים את התעשייה. אבל נוצר כאן מצב שבו התועלת האמיתית אשר צומחת מהמסחר ביום ראשון היא נמוכה.

נכון – לפעמים אנחנו צריכים את ימי ראשון – בייחוד כאשר יש סוף שבוע סוער. המשקיעים יכולים להגיב לנעשה בעולם (לטוב או לרע) בשעה שכל הבורסות בעולם סגורות. עם זאת – אני בדעה שניתן וראוי לקצר את שעות המסחר ביום ראשון.

וזאת ההצעה שלי לבורסה – שאני חושב שגם עושה שכל, וגם אינה מורכבת מדי עבור הבורסה: אני מציע לא לבטל את יום המסחר של יום ראשון – אלא להפוך את יום ראשון למתכונת של חול המועד – שהמסחר יימשך עד השעה 14:25 בלבד.

 

יש למהלך זה יתרונות רבים עבור הבורסה, עובדיה, ועבור פעילי שוק ההון. ראשית כל – אני מזכיר לכם שהבורסה הוסיפה לפני מספר שנים ארבע שעות מסחר (בין שני לחמישי שעת הנעילה עודכנה מ-16:30 ל-17:30). לכן – אם ייגרעו שעתיים של מסחר מהבורסה – זה לא יהיה נורא.

יתרון נוסף – אני חושב שמנהלי ההשקעות והאנליסטים צריכים גם זמן לעבוד במקביל לשעות שבהן אין מסחר. אותם מנהלי השקעות לא באמת ילכו הביתה בשעה 14:30 – אבל יוכלו לעדכן את המודלים, לשבת לשמוע מצגות של חברות בלי רעשי רקע. ויודעים מה? אני חושב שמנהלי ההשקעות והאנליסטים גם ישמחו מדי פעם לפגוש את המשפחה שלהם בשעה סבירה.

אנחנו מתחילים היום בתהליך שבו אנחנו קוראים לבורסה לבחון מחדש את שעות המסחר בימי ראשון והכדאיות והתועלת אשר צומחת מכך. האם באמת השעתיים האחרונות של המסחר תורמים משהו לבורסה ויש בהן תועלת? רוב השוק סבור שאין תועלת במסחר בימי ראשון – והבורסה צריכה לבחון לכל הפחות את האפשרות לקצר את שעות המסחר ביום זה.

אנחנו ניפגש עם הבורסה וננסה את מירב המאמצים על מנת להוביל תהליך לקיצור שעות המסחר ביום ראשון. כל מסע ארוך מתחיל בצעד הראשון. הצעד הראשון שלנו מתרחש כעת – אני אופטימי ומקווה שנסיים את המסע הארוך הזה בהצלחה

 

 

שיתוף
  • Facebook
  • Google
  • אימייל
  • הדפסה
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 

הודעה לעיתונות

אוטומקס משיקה בישראל את ג’אק – יצרנית הרכב מהמובילות בעולם

ג’אק, הענקית הסינית ששינתה את כללי המשחק בתעשיית הרכב העולמית, פרצה אל הזירה הבינלאומית בסערה. עם מחירים תחרותיים, עיצוב מודרני

המיקוד בפרטיות הוביל את אלארום לזינוק בהכנסות

אלארום, למי שהשם לא מוכר היא חברת סייפ-טי אשר עברה בשנה האחרונה תהלך של מיתוג מחדש בשנה האחרונה והפכה להיות

חברת אנדימד קיבלה אישור FDA למכשיר חדש להסרת שיער בלייזר

חברת האסתטיקה והביוטי, אנדימד הנסחרת בתל אביב מודיעה היום כי קיבלה את אישור ה- FDA (Food and Drug Administration) לשיווק

לקראת מחקר בבני אדם: אינספירה טכנולוגיות ביצעה ניסוי בחיישן לא פולשני לביצוע מדידות דם

אינספירה טכנולוגיות, חברה פורצת דרך בתחום טכנולוגיות ההנשמה אשר נסחרת בנסדא”ק (NASDAQ: IINN, IINNW), מודיעה על השלמת מחקר שבוצע בבעלי

פורסייט משתפת פעולה עם יצרן רכבים חשמליים אמריקאי מוביל לשיפור מערכות ADAS קיימות

חברת פורסייט אוטונומס הולדינגס, המתמחה בתחום מערכות ראייה ממוחשבות לרכב, שמניותיה נסחרות בבורסות נאסד”ק ותל אביב (סימול: FRSX), הודיעה היום

שימרו על קשר

 
 
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2020 מופעל ע"י HostMax

גלילה לראש העמוד
loading ביטול
ההודעה לא נשלחה - יש לבדוק את כתובת האימייל שוב!
בדיקת אימייל נכשלה, יש לנסות שוב
מצטערים, האתר שלך אינו מאפשר שיתוף תוכן באמצעות האימייל