שירות המידע של הוט סטוקס התחיל ממש במקרה. זה היה במחצית השנייה של שנת 2014 כשעבדתי כעיתונאי בביזפורטל. ראיתי משהו חשוב בדיווחי הבורסה ורציתי להפנות את תשומת הלב של כמה חברים שלי למידע שהתפרסם והשוק פספס. שלחתי הודעת SMS למספר חברים שקנו את המניה וכאשר השוק שם לב לדיווח – הם הרוויחו הרבה כסף.
אני הבנתי את הפוטנציאל הגלום במידע הנשלח ולאט לאט הגדלתי את רשימת התפוצה. לא ידעתי לאן זה יוביל אותי. עיתונאי – היה לזה הרבה ערך. הייתי שולח שאלת תם לרשימה ושואל אותם – למה מניה X מזנקת, או מה הסיבה למחזר החריג במניית Y. את התשובות שקיבלתי הייתי מעלה על הכתב באתר ביזפורטל ולמעשה חיזקתי דרך השירות את היכולות העיתונאיות שלי ואת תשומת הלב שלי לדברים המתרחשים בשוק.
מאז יוני 2015 שירות האיתותים הפך למסחרי. ההודעות שהיו מבוססות SMS פינו את עצמם והיום השירות מבוסס ווטסאפ בלבד. עזבתי את אתר ביזפורטל כדי להקים את הוט סטוקס. ההבנה שלי אומרת שהלקוחות מעוניינים לקבל ערך מוסף על מה שקורה בשוק בזמן אמת. אם אותם סוחרים לוקחים על עצמם טרייד אחד טוב שבו הם מרוויחים – הם יכולים בתוך שעה של עבודה להחזיר לעצמם השקעה בשירות למשך שנה.
בניגוד לשירותי איתותים אחרים, אצלנו אין המלצות קנייה ואין המלצות מכירה. אנחנו לא מאמינים בניתוח טכני ולכן אצלנו אין תמיכות ואין התנגדויות. אנחנו לא מציגים אצלנו תשואות (כי פשוט אין) ואין הבטחות לרווחים.
בשירות – אנו בוחנים כל הזמן את המסחר ומנסים להעריך מהם ההשלכות של אירועים חיצוניים והשפעתם על מניות בשוק. אנו מספקים מידע על אנליזות מעניינות שיוצאות לשוק, על הפצות אשר מתרחשות בשוק ההון בזמן אמת. המטרה – שמנויי השירות ייחשפו למידע הרלוונטי לפני כלי התקשורת הבולטים. עד כה זה עובד בהצלחה רבה. המגוון הרחב של האנשים המנויים לשירות מעולם התוכן של שוק ההון מסייע לי לחבר את החוטים של מה שמתרחש מאחורי הקלעים ולספק למשקיעים מידע מקצועי, אמין ובזמן אמת.
כיום (אוקטובר 2016) מונה השירות למעלה מ-200 אנשים. בין לקוחותינו נמצאים גופים מוסדיים, אנליסטים, מנהלי השקעות, חתמים, אנשי יחסי ציבור וקשרי משקיעים, מנהלי חברות ציבוריות, מנהלי קרנות גידור, שחקני נוסטרו, יזמים וכמובן גם משקיעים פרטיים. האינטגרציה של המידע בין ריבוי השחקנים – היא זו שמאפשרת לנו להגיע למידע החם ביותר המתרחש בשוק – ולספק אותו לכל המנויים שלנו במקביל.